مدیریت نوآوری باز

کوثر از طرفی متصل به سرمایه انسانی دانشگاه است و از طرف دیگر با سازمان‌های حاکمیتی و خصوصی بسیاری همکاری دارد؛ لذا عنوان پلتفرمی برای تحقیق و توسعه سازمان­‌ها عمل کرده و با تعریف پروژه­‌هایی با این مجموعه‌های همکار، ضمن میزبانی از مسائل کشور، به تیم­‌سازی حول این پروژه‌ها می­‌پردازیم.

سامانه‌های مسکن

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

نظارت بر طرح‌های خوداشتغال‌زایی

یکی از مأموریت‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی(ره)، انجام فعالیت هایی است که به ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به خود، علاقه و استقبال از کار منجر می شود. هدف این فعالیت ها نیز کمک به درآمد خانوارها و ایجاد مشاغل مکمل جهت بهبود رفاه خانوارهای تحت پوشش است.به بار نشستن ادبیات ایجاد درآمد باثبات برای محرومین و مددجویان از طریق فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی آنان منجر به ماموریت ایجاد پانصد هزار فرصت شغلی برای پنج دهک پایین درآمدی در سال 1401 برای کمیته امداد شده است که اهمیت ویژه این مسئله را نمایان می‌کند.
یکی از مهم‌ترین گلوگاه‌ها در فرآیند اشتغالزایی امداد تکمیل حلقه نظارت و بازخوردگیری از طرح‌هاست. که به دلیل رویکرد سنتی نظارت و عدم تطابق با شرایط جدید، فرآیند فعلی برخی اهداف یادشده را محقق نمی نماید. شناسایی نارسایی‌های موجود و استفاده از ابزارهای نوین جهت بهبود بخشیدن به روندهای نظارتی امری حیاتی است که سلامت و کیفیت رشد برنامه‌های در حال اجرا ذیل عنوان خودکفایی و اشتغال در کمیته امداد را تضمین خواهد نمود.
با توجه به اهمیت کارکرد نظارت در فرآیند اشتغالزایی امداد و مشکلات و عارضه‌های شناسایی‌شده، در‌حال ‌حاضر این نیاز وجود دارد که در یک پژوهش جامع، کل فرآیند نظارت آسیب‌شناسی شده و متعاقب آن الگوی مطلوب نظارت بر طرح های امداد متناسب با رویکردهای جدید معاونت اشتغال و خودکفایی و حجم مأموریت ابلاغی طراحی شود‌.
کوثر با تشکیل گروهی به طراحی و انجام این پژوهش می‌پردازد.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران

بستن (Esc)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

سبد خرید

بستن (Esc)
سایدبار Scroll To Top